понедельник, 29 октября 2012 г.

Рефлексія до модуля 1

Даний  модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання під час роботи  на цьому тренінгу, а саме познайомив мене з  перевагами  інноваційних педагогічних технологій. Я зможу в майбутньому створювати та впроваджувати  в  класах, де я працюю, різні  навчальні проекти, робити професійні  мультимедійні презентації на високому   рівні    до різноманітних тем, які дозволять мені краще залучити своїх  учнів до процесу навчання та допоможуть поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів. Відкрила для себе нові  можливості  обговорювання ідей щодо використання ІКТ у школі. Зрозуміла як використовувати комп'ютерні програми та Інтернет-ресурси для створення власного Портфоліо і підвищення якості результатів навчання учнів.  Найпростішим для мене було створення папок, заповнення анкет, ознайомлення з електронним підручником. Складним для мене виявилось створення блогу.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий