понедельник, 29 октября 2012 г.

Рефлексія до модуля 9-10


 Цей модуль допоміг мені  зрозуміти,  як зробити так, щоб учні навчилися самі спрямовувати себе у нав чанні та про роль і місце диференційованого навчання. Щоб учні стали успішними та   самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його  вчасно та ефективно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу). Для вдалого здійснення проекту,  передує кропітка робота вчителя, щоб їх цього навчити. Враховувати можливості всіх учасників проекту і давати таке завдання,  з яким їм під силу справитися. Для дітей, які швидко працюють.  треба робити завдання підвищеної складності.
Я зрозуміла роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме - головне донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотного пошуку знань. Особистітні зміни є основним, що має сенс при виборі мети освіти в сучасному світі.
Навчившись правильно ставити запитання нашим учням ми приведемо їх до успіху в навчанні.
Модуль був насиченим, багато нового по впровадженню диференційованого навчання для роботи з учнями для себе відкрила ще раз. Учні завдяки проектній діяльності навчаться бути успішними, контактними, творчими,  зможуть регенувати будь-які творчі ідеї в житті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий